Kontaktai

Susisiekite elektroniniu paštu
kardiologas@yahoo.com
Skambinkite

KARANTINO metu teikiame pirmenybę nuotolinėms konsultacijoms,  taip pat konsultuojame ir tiesiogiai („gyvai“) –  NUOTOLINĖMS konsultacijoms  reikia registruotis svetainėje www.manodaktaras.lt -> Grinius -> ieškoti -> registruotis laisvu nurodytu laiku)

arba

tiesioginei konsultacijai –

https://ipr.esveikata.lt/  –   laukelyje „gydytojas“ įrašyti Grinius;  pasimatys laisvi laikai mokamoms be siuntimo ar su siuntimu konsultacijoms – su siuntimu konsultacijoms priimami tik tie pacientai, kurių ĮSTAIGA SUDARIUSI SUTARTĮ SU LIGONIŲ KASA; tokių konsultacijų skaičius ribotas dėl ribotų kvotų)

arba

tiesioginei registruojame telefonu 8-37-392777, reikia skambinti darbo dienomis tik nuo 12 iki 14 val.

Kadangi  išlieka užsikrėtimo COVID-19 virusu didelė grėsmė, atvykus konsultacijai, laikomasi ypatingų higienos sąlygų:

• Matuojama kūno temperatūra
  • Negalime konsultuoti karščiuojančių, kosinčių, čiaudinčių, sloguojančių pacientų
  • Nekonsultuojame sergančių ar persirgusių virusine infekcija, atvykusių iš užsienio  ir neturinčių įrodymų, kad  neserga infekcija, išskyrus atvejus, kai viruso testas neigiamas prieš vizitą 2-3 parų laikotarpiu
  • Turėjusių tiesioginių kontaktų su sergančiu COVID-19 virusu 2mėn. laikotarpiu
  • Atvykstant reikia būti su veido kaukėmis, pirštinėmis, dezinfekuoti rankas, užsidėti antbačius
  • Pacientai priimami kas 1,5 val., kad nekontaktuotų vienas su kitu
  • Į patalpas ir kabinetą leidžiama užeiti tik vienam pacientui

Po vizito dezinfekuojami medicinos prietaisų kontaktuojantys paviršiai, baldų paviršiai, patalpos vėdinamos.

Susisiekite su mumis