Kontaktai

Susisiekite elektroniniu paštu
kardiologas@yahoo.com
KARANTINO metu konsultuojame ir nuotoliniu būdu ir tiesiogiai („gyvai“) –
NUOTOLINĖMS konsultacijoms  reikia registruotis svetainėje www.manodaktaras.lt -> Grinius -> ieškoti -> registruotis laisvu nurodytu laiku)

arba

tiesioginei konsultacijai –

https://ipr.esveikata.lt/  –   laukelyje „gydytojas“ įrašyti Grinius;  pasimatys laisvi laikai mokamoms be siuntimo ar su siuntimu konsultacijoms – su siuntimu konsultacijoms priimami tik tie pacientai, kurių ĮSTAIGA SUDARIUSI SUTARTĮ SU LIGONIŲ KASA; tokių konsultacijų skaičius ribotas dėl ribotų kvotų)

arba

tiesioginei registruojame telefonu 8-37-392777, reikia skambinti

darbo dienomis TIK NUO 12 IKI 14 VAL.

Kadangi  išlieka užsikrėtimo COVID-19 virusu didelė grėsmė, atvykus konsultacijai, laikomasi ypatingų saugumo higienos sąlygų:

• Nekonsultuojame  karščiuojančių, kosinčių, čiaudinčių, sloguojančių pacientų
  • Nekonsultuojame sergančių ar persirgusių BET KOKIA virusine infekcija IKI 1 MĖN. LAIKOTARPIU arba NETURINČIŲ GALIMYBIŲ PASO arba  EUROPINIO COVID-19 skiepų sertifikato
  • Nekonsultuojame turėjusių tiesioginių kontaktų su sergančiu COVID-19 virusu  1 mėn. laikotarpiu, karščiuojančių virš 37,3*
  • Atvykstant matuojama temperatūra, reikia būti su veido kaukėmis, pirštinėmis, dezinfekuoti rankas, užsidėti antbačius
  • Pacientai priimami kas 1,5 val., kad nekontaktuotų vienas su kitu
  • Į patalpas ir kabinetą leidžiama užeiti tik vienam pacientui (be lydinčių asmenų)

Po vizito dezinfekuojami medicinos prietaisų kontaktuojantys paviršiai, baldų paviršiai, patalpos vėdinamos.

Susisiekite su mumis